Photo ofCORTE - gorgues d restonica / pk vergori de gothe (costat camping 1/2 cami) estany Melo i Capitello - i pk. Photo ofCORTE - gorgues d restonica / pk vergori de gothe (costat camping 1/2 cami) estany Melo i Capitello - i pk. Photo ofCORTE - gorgues d restonica / pk vergori de gothe (costat camping 1/2 cami) estany Melo i Capitello - i pk.

November 23, 2017
August 2017

near Orto, Corse (France)

Varem deixar furgocamping a uns 6 km del comensament ruta. Esta prohibit pujar amb furgonetes o autocaravanes. Ctra molt estreta i curves d’un cotxe sol, imposible girar si no es al final. Nomes pujen cotxes i tt i de menys de 5 m.
Sort que Hi ha un servei de furgo taxi que pujen i baixan tot el dia.
En quant a la ruta en si es molt maca, un 10 sobre tot s’ha de pujar al cim del segon estany el capitello que es precios esta a 2.000 m. d’altitud i si ets valent com jo et pots banyar.

• Photo of josep lluis ninou
    josep lluis ninou Dec 4, 2020

Hi vàrem estar a l'octubre i ens va agradar molt, i varem poder trepitjar una mica de neu ...bona ruta.
    És moderat, però el pas de cadenes de dalt, amb una mica de neu i gel fa respecte a qui no estigui habituat a fer muntanya....

• Photo of franktri
    franktri Dec 4, 2020

Ruta molt maca. Tenim un bon record. Jo en vaig banyar a l’estany. Estava una mica freda per no dir forsa.