Photo ofCorriols de Collserola: ZONA UNIVERSITÀRIA-SANT PERE MÀRTIR-COLL DE CAN CUIÀS-TURONS DE CAN PASQUAL-BAIXADOR DE VALLVIDRERA

1925
December 8, 2020
December 2020

near Zona Universitaria, Catalunya (España)

Excursió matinal que transcorre en la seva pràctica totalitat per corriols, enllaçant l'estació de metro de Zona Universitària amb l'estació dels Ferrocarrils Catalans del Baixador de Vallvidrera, de manera que els qui vulguin fer-la des de Barcelona poden facilment fer servir el transport públic per accedir-hi.

Sortim de l'estació de metro de Zona Universitària, creuem el parc de Cervantes i pugem a Sant Pere Màrtir, excel.lent mirador. A continuació recorrem la capçalera de la Vall de Sant Just fins al coll de Can Cuiàs, i des d'allà pugem als turons de Can Pasqual. Tan sols ens queda apropar-nos al turó de Castellví i baixar a buscar els Ferrocarrils Catalans a l'estació del Baixador de Vallvidrera.

Aquesta excursió es pot fer en sentit invers sense cap mena de problema.