Coronallacs Etapa 1. Andorra la Vella-Refugi de l'Illa

Photo ofCoronallacs Etapa 1. Andorra la Vella-Refugi de l'Illa Photo ofCoronallacs Etapa 1. Andorra la Vella-Refugi de l'Illa Photo ofCoronallacs Etapa 1. Andorra la Vella-Refugi de l'Illa

August 24, 2020
August 2020

near Andorra la Vella, Andorra la Vella (Andorra)

Primera etapa de la Coronallacs. Sortim del Centre històric d'Andorra la Vella (1.025 m) en lloc de des d'Escaldes-Encordany. Anem buscar el Rec de l'Obac i desprès de seguir un tros de carretera prenem a dreta el GR7, just després de la gasolinera, cap a la Vall del Madriu. Itinerari tradicional per la preciosa vall, Entremesaigües, Ràmio, Font Verd, Pla de l'Ingla i Refugi dels Orris. A l'alçada de l'Estany de la Bova sortim a esquerra del camí oficial de la Coronallacs per a anar a trobar per camí poc fresat el magnífic Estany Forcat; el desviament paga la pena i el temps sobrant d'aquesta primera etapa ho permet. Trajecte des de l'Estany Forcat fins el refugi de l'Illa sense necessitat de tornar enrere, per camí directe i poc fresat en direcció Est fins arribar al Refugi de l'Illa (2.517 m).