Coripe-Sierra de Coripe-Cabeza de Moro-Tajo la vendaña-Coripe

Photo ofCoripe-Sierra de Coripe-Cabeza de Moro-Tajo la vendaña-Coripe Photo ofCoripe-Sierra de Coripe-Cabeza de Moro-Tajo la vendaña-Coripe Photo ofCoripe-Sierra de Coripe-Cabeza de Moro-Tajo la vendaña-Coripe

October 3, 2021
October 2021

•   3.8 2 Reviews

near Coripe, Andalucía (España)

Salida desde el km-0, Plaza De San Pedro, subiendo hacia la Sierra de Coripe, visitando las ruinas del Castillo Irippo, bajando a las letras de Coripe hacia la cabeza del Moro, llegamos a la vía verde de la Sierra y subida por el tajo la vendaña, llegando de nuevo a Coripe.

PictographPhoto Altitude 830 ft

• Photo of EL CORNER
    EL CORNER Oct 7, 2021

Buena Ruta a la Sierra del Castillo más conocida por los coripeños como Sierra de Coripe. Enhorabuena Pedro👍

• Photo of rroscaelautentico
    rroscaelautentico Oct 12, 2021

Buena ruta para disfrutar de la naturaleza existentes y de las vistas tan bonitas que hay durante todo su recorrido, pasamos un día de 10,hasta la próxima compañero

• Hédène Feb 11, 2022

The walk became quite difficult halfway. No path and hip-high entangling bushes when arriving at the Cabeza de Moro. I had no way to walk through and had to come back on my steps for my own safety. Please add in your comments when there is no real path, just directions to follow. Otherwise, I enjoyed every minute of my walk and the views are most beautiful.

• Photo of Pedro Rebollo
    Pedro Rebollo Feb 11, 2022

Hello! It may be that wikilow traced a wrong path, since the route is by trails. I hope you enjoy the next routes.