CORFU For your eyes only

January 2, 2009
January 2009

near Dáfni, Kérkyra (Greece)

Viewed 11928 times, downloaded 313 times

For your eyes only, rondwandeling aan de locatie van de gelijknamige James Bondt film.

• jarteg Jul 4, 2011

Net terug uit Corfu. Geweldig mooi eiland.
    We hebben twee wandeingen gemaakt, 1e Paleokastritsa echter deze wat ingekort naar 13 km
    De track kwam op een paar kleine afwijkingen na goed overeen.
    De 2e wandeling was For your eyes only en daar ging het al vrij snel fout. Na de start en de steile klim
    kwamen we in een olijfboomgaard en daar hield het pad abrubt op géén doorgang mogelijk. We zijn toen een stuk terug gelopen en via een onverharde weg naar de verharde weg gelopen (de track bleef zichtbaar) en vandaar de oorspronkelijke track weer gevolgd zonder problemen. De wandelingen zijn echt de moeite waard.

• Photo of Tom Judson
    Tom Judson May 6, 2019

Wonderful route. The bulk of the climbing is right at the start and there’s a lot of it. But it’s not a killer, by any means. There are a few places where the trail is easily lost so keep your eye on the GPS.