Constantinople Su Yolu - Kemer kalıntıları, Elmalıdare ve Karamanoğlu Su Kemeri

Photo ofConstantinople Su Yolu - Kemer kalıntıları, Elmalıdare ve Karamanoğlu Su Kemeri Photo ofConstantinople Su Yolu - Kemer kalıntıları, Elmalıdare ve Karamanoğlu Su Kemeri Photo ofConstantinople Su Yolu - Kemer kalıntıları, Elmalıdare ve Karamanoğlu Su Kemeri

October 7, 2020
October 2020

near Aydınlar, İstanbul (Türkiye)

Elmalıdere ve Karamanoğlu Su Kemeri dışında genel olarak kalıntı şeklinde ilerliyor. Patika yolları inceleyerek Elmalıdere ve Karamanoğlu Su Kemerine ulaşmak çok daha mantıklı sayılabilir. Şelaleler ve dereler yağışsız geçen bu mevsimde akmıyordu ve rota birçok noktada ciddi dikenlerle çevrili. Kendimi CIA in lazerlerle savunma oluşturulmuş gizli odasına giriyor gibi hissediyorum her seferinde. Yara almadan ilerlemek için uğraştırcak olsa da budama makasıyla ilerlemekte fayda var.
Binkılıç deresine iniş noktamız mükemmel bir mola alanıydı. Dönüş yolunda son 4kmde rota temize ermeye başladıgında ise Torlukta meşe odunundan kömür yapan Ahmet agaya denk geldik bizi traktörle köy merkezine attı.

• Photo of dantelk
    dantelk Oct 9, 2020

Bence en iyi kısmı sonu olmuş, en son fotoğraf da pek hoş :)

• Photo of Anıl Tezcan
    Anıl Tezcan Oct 9, 2020

Numarasını verdi sağolsun. Kışın kar kıyamet gelin arayın çıkariyim sizi yukarı dedi. Yerlisinin bildiği yerleri, konumlarıda pek hayal edemiyorum. Şimdi sağlam bir kar yağsada güzel bi kış kampı atsak sabırsızlıkla bekliyoruz :)