← Part of Kocaeli Yarımadası

Çongara Deresi'nden Denizli Göleti'ne ( 2012 02 )

Photo ofÇongara Deresi'nden Denizli Göleti'ne ( 2012 02 ) Photo ofÇongara Deresi'nden Denizli Göleti'ne ( 2012 02 ) Photo ofÇongara Deresi'nden Denizli Göleti'ne ( 2012 02 )

June 21, 2020
February 2012

near Kadılı, Kocaeli (Türkiye)

Cumaköy'den başlayan yürüyüşümüz, Çongara deresinin kenarından kimi zaman orman içinde derin karda kimi zaman erimiş karın oluşturduğu çamurlu yollarda biraz ıslanarak, çok fazla üşümeden ama hafif yorgunlukla öğlen yemeğini yiyeceğimiz Yelken tepeye kadar yaklaşık üç buçuk saat sürdü .

Yelken tepede közde sucuk ekmeğimizi yiyerek kaybettiğimiz enerjimizi tekrar toparladık ve ıslanan malzemelerimizi kuruttuktan sonra Denizli göletine doğru yola çıktık. Gölete ulaştığımızda kaptanımızın bize hazırladığı bir semaver dolusu çayı içerek günün tüm yorgunluğunu attık.

Toplam 10 kilometre yürüdük, daha önce pek de keşfetme imkanımız olmayan bölgenin keşfini de tamamlayarak keyifle biten bir hafta sonu faaliyetini daha sonlandırmış olduk.