Comabona i Puig Terrers pel coll de la Bauma (Cadí-Moixeró)

Photo ofComabona i Puig Terrers pel coll de la Bauma (Cadí-Moixeró) Photo ofComabona i Puig Terrers pel coll de la Bauma (Cadí-Moixeró) Photo ofComabona i Puig Terrers pel coll de la Bauma (Cadí-Moixeró)

August 24, 2021
July 2020

near Saldes, Catalunya (España)

Accés al punt d'inici:

Des del coll de la Bena (Gisclareny) cal prendre la pista cap al Gresolet (cotxe alt).
Al coll de la Bauma, cal trenca a la dreta per la pista que va al Collell. A la primera corba de 180° ja es veu el pal indicador que marca l'inici de la ruta.
També hi ha l'opció de començar la ruta al coll de la Bena (carretera asfaltada) i seguir el GR, però llavors augmenta la distància i el desnivell.

La Ruta:

L'excursió comença una corba més amunt del coll de la Bauma seguint la pista que puja al Collell.
Està totalment senyalitzada amb marques blanques i verdes (SL) excepte a la pujada final al Puig Terrers que no té marques ni camí però que no representa cap dificultat.
En general, la ruta puja al Comabona per la pleta de l'Olla i un cop fet el cim, la baixada es fa pel clot de Comabona.