Photo ofComa-ruga - Via Verda del Vendrell - El Vendrell - PRC-12 - Ermita Sant Salvador - Coma-ruga Photo ofComa-ruga - Via Verda del Vendrell - El Vendrell - PRC-12 - Ermita Sant Salvador - Coma-ruga Photo ofComa-ruga - Via Verda del Vendrell - El Vendrell - PRC-12 - Ermita Sant Salvador - Coma-ruga

-14 ft
May 3, 2012
April 2012

•   4.5 2 Reviews

near Coma-ruga, Catalunya (España)

Bonic circuit que parteix del costat de les platges de Coma-ruga, continua per la via verda del Vendrell, i travessa la ciutat una mica pels afores, fins enllaçar amb el PRC-12. A partir d'aquí, només cal seguir-lo i gaudir-lo, ja que es tracta d'un camí molt ben aprofitat. Quan ja circulem pels carrers de Sant Salvador, destaquem la visita a l'ermita, i després de connectar amb el passeig marítim, remarquem el pas per davant del museu de Pau Casals.

• Photo of salva007
    salva007 Mar 13, 2013

Ruta molt fàcil i molt planera i sense cap complicació, es ideal per fer-la amb la família. Es pot fer be en 2 hores 30 minuts.

• Photo of Pep i Jean Claude
    Pep i Jean Claude Mar 13, 2013

Agraïm el comentari. Nosaltres també en guardem el record d'una caminada força agradable.

• Sergi2001 Aug 14, 2020

Molt bona

• Vicbom Oct 22, 2020

Ruta muy agradable y muy bien documentada, la recomendamos