Collsuspina - Grony de l'Oller - Puig Rodó

Photo ofCollsuspina - Grony de l'Oller - Puig Rodó Photo ofCollsuspina - Grony de l'Oller - Puig Rodó Photo ofCollsuspina - Grony de l'Oller - Puig Rodó

January 9, 2016
January 2016

•   4.3 1 review

near Collsuspina, Catalunya (España)

Des de Collsuspina ja s'albira el sostre comarcal del moianès, ens hi dirigim pel GR tot creuant Les Casetes. Un cop passada la granja l'Oller deixem el GR, torcem cap a l'esquerra per una pista que mena Cap al Grony de l'Oller. Deixem la pista allì on sembla que ja no s'enfila més i cerquem el cim s'ha d'intuir, ja que no està gens definit entre sembrats. Tornem cap a la pista que hem deixat i la seguim però no de tornada. Anem a trobar el GR més endavant. després de travessar Mas Nualard.Seguim el GR en direcció l'Estany fins arribar al Dolmen de Puig Rodó que es troba un xic desplaçat del GR cap a l'esquerra a prop d'una bassa contra incendis. Més endavant seguin pel GR en direcció Puig Rodó, que també es troba a mà esquerra del Sender. Retornem per on hem vingut fins l'encreuament on indica Sant Cugat de Gavadons, seguim la pista asfaltada fins al Turó de Bellver (100cims) i Sant Cugat de Gavadons que deixem per un sender fins trobar una pista que seguim fins a Can Regàs on torcem cap a la dreta per la pista inferior fins trobar no gaire lluny la Font del Regàs, naixement del riu Congost.. Reculem a la pista superior i la seguim fins l'Oller, on trobem el GR i marxem de tornada a Collsuspina.

PictographSummit Altitude 0 ft

Inici/final

• Photo of joanoo
    joanoo Oct 14, 2020

Bona ruta sense massa desnivell acumulat per ser muntanya. L'últim tram per assolir els dos cims estan molt poc senyalitzats o gens. Al Grony de l'Oller es troba a faltar un pilar o similar indicant el punt de màxima alçada.