Photo ofCOLLSEROLA : Plaça Mireia - Vallvidrera - Pantà de Vallvidrera - Font Espinagosa - Font del Rector - Font del Ferro Photo ofCOLLSEROLA : Plaça Mireia - Vallvidrera - Pantà de Vallvidrera - Font Espinagosa - Font del Rector - Font del Ferro Photo ofCOLLSEROLA : Plaça Mireia - Vallvidrera - Pantà de Vallvidrera - Font Espinagosa - Font del Rector - Font del Ferro

March 20, 2019
March 2019

near Pedralbes, Catalunya (España)

Aquesta ruta comença en la Plaça de Mireia al costat de la Zona de Pícnic que hi ha en Sant Just Desvern, es pot arribar des de la sortida de Barcelona per la Diagonal agafant els carrils de la dreta "Sant Joan de Déu, Esplugues" i després l'Av. Jacint Esteva Fontanet, el carrer Ferrer i Basta i al final del carrer de Pau Vergós es troba la Plaça de Mireia.
Comencem la ruta caminant pel costat del carrer marcat com PR-C164 passat el Club de Tenis, continuem per la pista que ens portarà al Mirador i al Turó d'en Cors on es troba el monument a Santa Maria de Collserola.
Continuem la ruta passant pel Mirador dels Voluntaris per després creuar la Carretera BV-1468 i entran en la població de Vallvidrera, on en la plaça aprofitem per esmorzar.
Continuem la Ruta passant per la Font de Sant Ramon, la de Santa Barbara que es troba en un racó en la zona de picnic de Santa Maria de Vallvidrera abans de arribar a la Parroquia de Santa Maria de Vallvidrera.
Pujem pel carrer del pantà on es trobem una familia de porcs senglars i veiem la casa del guarda de color rosa i el pantà de vallvidrera, passant després per la font de L' Espinagosa i tornem a Vallvidrera.
Després de creuar la Carretera es troba el Turó de Cors que el deixarem per agafar un corriol a ma dreta que ens portarà al PR-C164.
Continuem per uns corriols (agradables) i passarem per la Font del Rector i la Font del Ferro.
Aquesta Ruta es pot considerar tranquil·la i fàcil de fer, ja que es camina la major part per sender entre arbres, evitant la calor del estiu.

Inici i Fi

Continuar Recte

Mirador sobre Barcelona

Mirador dels Voluntaris

Plaça dels Pins

Font de Sant Ramon

Font de Santa Barbara

Photo ofParroquia de Santa Maria de Vallvidrera Photo ofParroquia de Santa Maria de Vallvidrera Photo ofParroquia de Santa Maria de Vallvidrera

Parroquia de Santa Maria de Vallvidrera

• Photo of Siscu1953
    Siscu1953 Oct 23, 2019

Que tal compañero.

Ante todo agradecerte la explicación de al ruta donde he visto algún lugar que se me había pasado y visitaré la próxima vez.
    Comentarte que es una pena que pasando justo por allí (La Plaça de Vallvidrera), no hayas incluido la "Font de Vallvidrera". Te envío las Coordenadas 41.412869, 2.104273 de Google Maps por si quieres incluirla o por si se te había pasado.
    Saludos.

• Photo of judest15
    judest15 Oct 23, 2019

Hola Siscu1953
    Muchas gracias por tu comentario
    Tienes razón en todas mis Rutas que paso por Vallvidrera, nunca he incluido la Fuente que hay en la curva de la plaza al inicio de la carretera y eso que la conozco desde hace mas de 40 años.
    En la próxima Ruta que pase por ahi la incluiré