Photo ofCollformic - Puig Ventòs - Pla de la Calma - Puig Drau - Turó del Faig de la Bandera - Collformic Photo ofCollformic - Puig Ventòs - Pla de la Calma - Puig Drau - Turó del Faig de la Bandera - Collformic Photo ofCollformic - Puig Ventòs - Pla de la Calma - Puig Drau - Turó del Faig de la Bandera - Collformic

May 6, 2024
April 2024

near El Brull, Catalunya (España)

Sortim de Collformic pel camí de la Cortada. Passem per la Font del Sot del Rector i anem seguint per la pista fins que poc més de 2 Km després de Collformic deixem la pista que va cap a la Cortada i agafem a la dreta una pista que puja fins el Corral de la Cortada a toca de la pista del Pla de la Calma. Seguim pels prats fins al Puig Ventòs (1241 m).

Tornem erera fins a la Pista del Pla de la Calma i l’anem seguint passant pel collet de la Teuleria, Pla de Bassau, Collet de Terrús, El Café i fins arribar a una cruïlla de pistes amb un cartell del Vilar de la Castanya. Aquí agafem la pista a l’esquerra i acabem de pujar fins al Puig Drau (1346 m).

Aquí agafem un corriol mig perdut que va pujant per la carena fins al Turó del Faig de la Bandera (1284 m). Continuem seguint el corriol per la carena fins arribar al collet de Bigues, on agafem la pista a la dreta que ens porta de tornada a Collformic.

Parking - Collformic

Pla del Bassau

PictographRuins Altitude 3,921 ft

El Café

Photo ofCruïlla Collformic - El Sui - Tagamanent Photo ofCruïlla Collformic - El Sui - Tagamanent Photo ofCruïlla Collformic - El Sui - Tagamanent