Photo ofColl de Tormo, camí de Guixo, Sender, bassa i camí de Vallplana, Arriers, mas del Soc, GR-192 Photo ofColl de Tormo, camí de Guixo, Sender, bassa i camí de Vallplana, Arriers, mas del Soc, GR-192 Photo ofColl de Tormo, camí de Guixo, Sender, bassa i camí de Vallplana, Arriers, mas del Soc, GR-192

January 24, 2018
January 2018

near El Perelló, Catalunya (España)

Per pista cimentada arribem al coll de Tormo on aparquem el cotxe. Iniciem la caminada pel camí de Guixo. Més endavant l'abandonem a la dreta per seguir un desdibuixat corriol, amb algunes fites, que s'encara al cim del coll de Llumeners. Abans d'arribar-hi, ens desviem a la dreta per un corriol que ens adreça al bosc de Vallplana. Aprofitem per visitar la bassa ramadera de Vallplana. Després, sortim al camí de Vallplana i el seguim avall fins a trobar el camí dels Arriers que seguim per la dreta direcció Ametlla. Uba vegada superat el mas de Catan, agafem a la dreta una drecera que ens porta al mas del Sóc. Després seguim per pista asfaltada fins a trobar el GR-192, que seguim a la dreta. Creuem el mas de l'Estanquer i després ja arribem per pista al coll de Tormo on teníem el cotxe.