Coll de l’Eudalda, Punta de les Soleies i Coll de les Trompetes

Photo ofColl de l’Eudalda, Punta de les Soleies i Coll de les Trompetes Photo ofColl de l’Eudalda, Punta de les Soleies i Coll de les Trompetes Photo ofColl de l’Eudalda, Punta de les Soleies i Coll de les Trompetes

January 21, 2024
January 2024

near Falset, Catalunya (España)

Comencem des del mig del bosc on hi ha un antic camí de la guerra. Comencem traspassant un petit pont i pujem per una pujada on hi ha un parell de coves de la Batalla de l’Ebre, girem el camí cap a la dreta tot vorejant la muntanya fins arribar en una intersecció amb el camí que puja des de Falset, seguim el camí a la dreta fins arribar en un altre intersecció on es veu una casa i girem un altre vegada a la dreta tot pujant. Arribem en un altre intersecció on agafem el camí de l’esquerra que puja cap al Coll de l’Eudalda.
Arribem al cim de les Puntes de les Soleies i a sota passant per un caminet hi ha el Pessebre del Refugi.
Tornem a baixar pel mateix camí que hem pujat i tornem a la intersecció on hem agafat el camí de l’esquerra per agafar el camí de la dreta direcció cap a la Torre de Fontaubella fins arribar en una intersecció al costat d’una casa i agafem el camí que queda a la dreta i després a l’esquerra tot baixant cap a la riera i seguim el camí fins arribar a la pista que puja des de la carretera de Marçà a la Torre de Fontaubella i anem fins a l’inici de la ruta.

Ruta circular passant per:
- Punta de les Soleies (2.0 km)
- Coll Trompetes (4.7 km)