Photo ofColl de la Palomera, Pedró de Tubau (100 Cims) i Bassa de Corrubí des de Gombrèn Photo ofColl de la Palomera, Pedró de Tubau (100 Cims) i Bassa de Corrubí des de Gombrèn Photo ofColl de la Palomera, Pedró de Tubau (100 Cims) i Bassa de Corrubí des de Gombrèn

May 4, 2024
May 2024

near Gombrèn, Catalunya (España)

Ruta circular des de Gombrèn passant per:
- Coll de la Palomera (0.4 km)
- Les Baumes (3.1 km)
- Mirador al Pas de les Baumes (3.8 km)
- Pic del Cap del Morrò d'Ulà (4.5 km)
- Pedró de Tubau (5.7 km)
- Bassa de Corrubí (6.3 km)

Ruta senzilla per pujar al Pedró de Tubau (100 Cims). Comencem al Coll de la Palomera seguint una pista més o menys planera fins a arribar a la bauma i a un petit gorg.
Allà girem a l'esquerra i tornem en la mateixa direcció que veníem però més amunt, en pujada constant i resseguint el cingle fins a arribar al cim amb unes vistes dels Pirineus Orientals nevats i d'altra banda el Montseny i Montserrat espectaculars.
Per baixar arribem fins a la Bassa de Corrubí i allà agafem a l'esquerra fins arribar a un grau. Jo allà he baixat més del compte i he hagut de tornar a pujar per tenir sortida.
Passats uns metres pel grau hi ha un camí força evident a l'esquerra, anar per allà per evitar tornar enrere després.