Coll de la Creueta - Coll de Rus - Coll del pla de Baguet - Coll de la Creueta

Photo ofColl de la Creueta - Coll de Rus - Coll del pla de Baguet - Coll de la Creueta Photo ofColl de la Creueta - Coll de Rus - Coll del pla de Baguet - Coll de la Creueta Photo ofColl de la Creueta - Coll de Rus - Coll del pla de Baguet - Coll de la Creueta

August 19, 2023
August 2023

near Castellar de N'Hug, Catalunya (España)

Caminada basada en la següent ruta de l'usuari Pitcollonsiamunt: https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/parc-natural-cadi-moixero-del-coll-de-la-creueta-al-pla-de-rus-i-tornada-pel-pla-baguet-bergueda-73729292. Malauradament l'hem hagut de retallar per la calorada i el sol que queia.

Ruta sense cap mena de complicació per la part més oriental del Parc Natural del Cadí-Moixeró en el que podem contemplar la immensitat d'aquest paratge. Tot i que en el traçat del track no es pot apreciar, hem hagut de fer unes quantes marrades per evitar les nombroses vaques brunes que hi havia pel camí.