Photo ofColl de Jou - El Taga - Puig de la Coma d'Ollla - Puig Estela - La Gran Jaça - Refugi Montserrat - Font de la Roda. Photo ofColl de Jou - El Taga - Puig de la Coma d'Ollla - Puig Estela - La Gran Jaça - Refugi Montserrat - Font de la Roda. Photo ofColl de Jou - El Taga - Puig de la Coma d'Ollla - Puig Estela - La Gran Jaça - Refugi Montserrat - Font de la Roda.

1906
June 25, 2019
June 2019

near Bruguera, Catalunya (España)

Caminada per part de la Serra Cavallera, sortim del Coll de Jou i ens enfilem tot seguit en pujada constant i després d'una ascensió d'uns 350 mts de desnivell arribem al cim del Pic El Taga de 2039 metres d'alçada; a partir d'aquí prenem direcció al Refugi de Montserrat a la Gran Jaça i en el recorregut passen pel Puig de la Coma d'Olla, el Puig Estela i Coll de Pal. Tanquem la sortida a la Font del Bac havent fet un desnivell positiu de 596 mts. i un desnivell baixant de 838 metres.
Hem comptat amb l'ajuda d'el Jordi, l'Eduard i en Lluis que ens han portat al Coll de Jou i ens han vingut a recollir a la Font de la Roda.

Coll de jou

El Taga

Puig de la Coma de l'Olla