Photo ofColl de Banyuls-Puig d'en Jorda-S. Miquel de Colera-Puig del Llop-Cap de Ras-Llançà Photo ofColl de Banyuls-Puig d'en Jorda-S. Miquel de Colera-Puig del Llop-Cap de Ras-Llançà Photo ofColl de Banyuls-Puig d'en Jorda-S. Miquel de Colera-Puig del Llop-Cap de Ras-Llançà

-2 ft
March 25, 2011
March 2011

near Mas Atxer, Languedoc-Roussillon (France)

RECORDA si et posiciones sobre el nom de l'excursió es posarà de color blau, clica amb l'esquerra i enllaçaràs amb les fotos de l'excursió que estant al Picasa.
Sortida, Coll de Banyuls (agafar carretera que surt d'Espolla). Arribada LLançà.
Aquest recorregut tret de dos petis trossos sempre està senyalitzat amb pintura groga. Enfilarem per la carena (direcció sud-est) i pujarem al Puig de les Forques, baixarem al Coll de Vallfreda i tot carenant anirem al Puig de la Calma, al Puig del Torn, Coll del Torn, Puig d'en Jordà i al coll dels Empedrats. Aquí un pal indicador ens ensenyarà el camí de Santa Maria i Sant Quirze de Colera, i el que va a Porbou.
Nosaltres seguirem per la carena per pujar (direcció sud) a les Barbes del Boc. Un cop hem gaudit de les bones vistes que té, cal recular una mica, sota nostre tenim el camí que va al Coll de les Artigues però tenim uns 200 metres molt bruts en cara que es passa ja que tot és brut. Nosaltres varem baixar en diagonal. Podeu intentar seguir baixant per la carena o ve planejar una mica per baixar a trobar el camí per l'altra costat del rec (direcció oest) que semblava més net.
Un cop estem sobre el camí (senyals grogues) el seguirem per arribar al Coll de les Artigues. Continuarem per la carena fins trobar en un coll una pista forestal que baixa primer en direcció a l'est i després al sud-est ens portarà a Sant Miquel de Colera. Continuarem per un camí que puja fortament (direcció sud) per anar al Coll de Sant Miquel on creuarem la pista que baixa a Colera.
Seguirem pujant per la carena per arribar al Puig d'Esquers. Baixarem per la carena a trobar la pista forestal, la creuarem i anirem a passar per les runes d'un mas (desconec el nom). Aquí ens trobem el GR. Nosaltres continuarem per la carena i pujarem al Puig del Llop, el baixarem i anirem a trobar la pista forestal que seguirem ( a pocs metres del Coll tenim per la cara sud, el Dolmen del Coll del Llop).
A partir d'aquí seguirem sempre per la pista que ressegueix la carena per la cara nord-est. fins després de passar per sota el Puig de les Aigües, on la deixarem i continuarem per un camí que ens portarà a seguir tota la Serra del Socarrador per la cara nord i en direcció al nord-est. En arribar a sobre del caire de la carena que baixa als Estanys de Dalt de Llançà, el camí senyalitzat amb pintura groga i que sempre hem estat seguint baixa directament a Llançà.
Nosaltres continuarem baixant per la carena tot passant per el Coll de Grifeu anirem a la punta de la urbanització, la baixarem seguint la línia de la llum, creuarem la carretera de Portbou i la seguirem uns metres per agafar el camí que per la carena ens portarà al Cap de Ras. Resseguirem la costa (direcció sud) tot seguint el camí de Ronda per arribar a la platja del Port de Llançà.