Photo ofColl de Banyuls - Pic de Sallafort - Puig dels quatre termes - Jaça de Colomates - Torre de Madaloc - Coll de Banyuls Photo ofColl de Banyuls - Pic de Sallafort - Puig dels quatre termes - Jaça de Colomates - Torre de Madaloc - Coll de Banyuls Photo ofColl de Banyuls - Pic de Sallafort - Puig dels quatre termes - Jaça de Colomates - Torre de Madaloc - Coll de Banyuls

April 27, 2017
April 2017

near la Vila d'Amunt, Occitanie (France)

Ruta una mica llarga amb grimpada a la pujada i baixada a la Torre de Madeloc.
La part de la Jaça i refugi de Colomates es preciosa amb roures i faig monumentals i amb molta aigua i aquesta part tant maca porta al tunel de uns 200 m de llargada, cal portar frontal a terra i pot haver una mica d'aigua.
El track per poc no arriba a la creu de Sallafort, val la pena anar una mica més enlla del track i arribar a la creu de Sallafort que per cert és una creu que despres des de sota la Torre de Madeloc es veu molt bé.
El track al pujar al puig de quatre termes cap a dalt del puig va a una font i continua per l'antic GR sense arribar al cim del Puig. Es millor anar a la font tornar enrrere uns poc metres per tornar al GR i arribar a dalt del Puig per despres anar a la dreta i recuperar el track.
A Madeloc les vistes de Banyuls, Port Vendres, Colliure i tot el Golf de Lió son espectaculars sobre tot si el dia acompanya.
Despres de baixar de Madeloc i fins al coll de Banyuls hi ha 7 Km de pista plana.
La ruta en realitat no comença a sota la Torre de Madeloc pero vaig tenir problemes amb el track i he fet un talla i enganxa.