Colinele Transilvaniei: Drumeție cu povești Sighișoara - Angofa - Sighișoara

Photo ofColinele Transilvaniei: Drumeție cu povești Sighișoara - Angofa - Sighișoara Photo ofColinele Transilvaniei: Drumeție cu povești Sighișoara - Angofa - Sighișoara Photo ofColinele Transilvaniei: Drumeție cu povești Sighișoara - Angofa - Sighișoara

November 23, 2021
November 2021

near Sighișoara, Mureş (România)

O drumeție de jumătate de zi să descoperi împrejurimile cetății Sighișoara, Rezervația de Stejari Seculari de pe Platoul Breite, cătunul Angofa și poveștile lor. Privește, atinge, simte și lasă-ți imaginația să zboare.
Drum bun!
Ai parcurs acest traseu ? Dacă ai identificat probleme de acces (marcaje lipsă, deteriorate sau insuficient de clare, secțiuni impracticabile etc) sau ai sugestii pentru îmbunătățirea lor, te rugăm să ne scrii pe colineletransilvaniei@gmail.com. Nu uita să iei un punct GPS și câteva fotografii - ne va ajuta să intervenim mai repede pentru a remedia situația.

A half-day hike to discover the surroundings of the Sighișoara citadel, the Breite Secular Oak Tree Reserve, the Angofa area and their stories. Look, touch, feel and let your imagination fly.
Enjoy your day!
Did you travel this route? If you have identified access problems (missing, damaged or insufficiently clear markings, inaccessible sections etc.) or have suggestions for their improvement, please write to us at transylvanianhighlands@gmail.com. Don't forget to take a GPS point and a few photos - it will help us to intervene faster to fix the situation.

Stalp sageti directionale

Stalp, sageata stanga urcare (incl VT), sageata dreapta coborare

Stalp si sageata catre Bunicul

Stalp si sageata stanga cu drumet pe cruce rosie

Panou intrare Angofa

Sageata stanga dus, dreapta intors