Coğrafi Keşifler - 02 - İzmit Umuttepe Doğa Yürüyüşü (13.01.2019)

January 14, 2019
January 2019

near Kabaoğlu, Kocaeli (Türkiye)

Coğrafi Keşifler olarak bu yürüyüşümüzü İstanbul Doğa ile gerçekleştirdik.

Parkur; daha önce keşif ve tecrübe ettiğimiz parkurlara kıyasla çok daha kolay, herkesin yürüyebileceği, iniş karakterli bir yapıya sahip.

Yol boyunca geniş bir patikayı takip ediyorsunuz. Biz dereyi solumuza alarak ilerledik.

İşaretlediğimiz noktalarda fotoğraf çekebileceğiniz, ve çeşitli ihtiyaçlarınızı karşılayabileceğiniz noktalar yer almaktadır.

Coğrafi Keşifler ailesi olarak hepinize keyifli yürüyüşler dileriz.

Sağlıcakla.

Kayalık ve Şelale

Bu noktada gidiş istikametinize göre yolun kenarında (bizim gidiş istikametimize göre sol kenarında) kayalıklar ve kayalıkların hemen öncesinde sola doğru inilen küçük bir aralık yer alıyor. Bu küçük aralıktan aşağı doğru ip yardımıyla inerek görseli harika olan bir şelaleye ulaşabiliyorsunuz. Kayalıkların üzeri ise özellikle nemli iken kaygan olabiliyor, dikkatli biçimde çıkıp inebilir ve görsel açıdan güzel fotoğraflar çekebilirsiniz. Bu güzergahı takip ediyorsanız öğle yemeği için burada durabilirsiniz.

Parkur üzerinde gidiş yönünüze göre çokça çeşme var.

PictographBridge Altitude 323 ft

İp Köprü

Parkuru takip ederken alternatif yönlere girmediyseniz solunuzda kalacak bir ip köprü var. Gidiş - Dönüş yapabilirsiniz.