Photo ofClínica la solana - Osseija poble i palau de cerdanya poble i tornada pel mateix llloc Photo ofClínica la solana - Osseija poble i palau de cerdanya poble i tornada pel mateix llloc Photo ofClínica la solana - Osseija poble i palau de cerdanya poble i tornada pel mateix llloc

July 21, 2023
July 2023

near Osséja, Occitanie (France)

Sortida anada i tornada pel mateix lloc perquè per les fortes temperatures i el perill d'invendos i ruta barré no és pot accedir a fer la volta pel costat del camping de Palau de Cerdanya.

Ruta fàcil però hi ha pujades i baixades i molt asfalt.

Uns pobles molt bonics i si ho feu amb calma podeu veure molts llocs interessants.

Hi ha moltes opcions a part d'aquesta ruta: mastartar, poppy, vanera ,anar cap a Catalunya, etc

Hem vist molts cavalls.

Hem vist flors i moltes papallones.

Unes vistes i uns núvols espectaculars però no ha plogut al final.

30 persones avui de dos grups de la clinica la Solana.

Sortim desde la clínica i passem per la ruta de les cliniques que hi ha a la població d'Osseija i seguim cap a Palau de Cerdanya i baixem per una baixada pronunciada i passem per davant camping de Palau fins a creuar el pont i anavem direcció a fer el bucle per la pista i tornar circular per un bucle però tot barré amb balles i prohibit per cotxes i persones.Fem una ruta alternativa.Tornem a baixar i fem un camí al costat del camping fins a la pedra on marca la frontera França- Catalunya i tornem pel mateix lloc .

Ruta organitzada saludable pels de la clinica i avui acompanyats per 2 fisioterapeutes.

Ruta saludable

Barrera i prohibit

Senyals

Vistes

Frontera és tot cerdanya per mi

PictographFauna Altitude 3,979 ft

Fauna

Cavalls

• Photo of SòniaMas
    SòniaMas Jul 21, 2023

Recuperació i més recuperació

• Photo of josepuigcerda
    josepuigcerda Jul 21, 2023

Un passeig més per les contrades d'Osseja

• Photo of SòniaMas
    SòniaMas Jul 21, 2023

Si. Merci a veure si acabo sempre les mateixes sortides.M'agrada variar.