Tossa Pelada i Pedró dels Quatre Batlles des del Parking Estivella. Circular.

Photo ofTossa Pelada i Pedró dels Quatre Batlles des del Parking Estivella. Circular. Photo ofTossa Pelada i Pedró dels Quatre Batlles des del Parking Estivella. Circular. Photo ofTossa Pelada i Pedró dels Quatre Batlles des del Parking Estivella. Circular.

August 17, 2023
August 2023

near Port del Comte, Catalunya (España)

Sortida Parking Estivella, seguint recorregut de raquetes vermell fins fer els dos cims. És tot per pista senzilla de seguir fins que arribem a un desviament* que ens fa pujar cap a la nostra esquerra, muntanya amunt, (aquest tram de pujada pel bosc té força pendent) fins que trobarem Tossal davant nostre. Continuem cap el Pedró. Posteriorment es segueix la baixada pel circuit de raquetes negre.
Al fer-ho sense neu, la ruta va una mica camp a través, anant a trobar les senyals de raquetes (negres i alguna de verda) i anirem baixant fins a trobar el corriolet, que va un tros en paral•lel a un camí/carretera rural.

* En algun tram he hagut de sortir del camí perquè estava ocupat per vaques i vedells i no tenia ganes de conflicte. També he pogut gaudir en diversos moments d'un grup abundant, d'una vintena de cabirols

Ja en el darrer tram, (a l'últim kilòmetre) m'he quedat sense bateria, pel que no he pogut acabar de registrar la ruta. Per sort aquest darrer corriol ha estat fàcil de veure.

Total ruta: 10,45km

Photo ofPista amunt. Comencem per la ruta vermella i de tornada, la negre. Photo ofPista amunt. Comencem per la ruta vermella i de tornada, la negre.

Pista amunt. Comencem per la ruta vermella i de tornada, la negre.

Photo ofDe baixada, anem seguint els rètols, fins que divisem un camí forestal. Photo ofDe baixada, anem seguint els rètols, fins que divisem un camí forestal.

De baixada, anem seguint els rètols, fins que divisem un camí forestal.