Circular Teià-Mirador de la Cornisa pel Crist

Photo ofCircular Teià-Mirador de la Cornisa pel Crist Photo ofCircular Teià-Mirador de la Cornisa pel Crist Photo ofCircular Teià-Mirador de la Cornisa pel Crist

March 15, 2016
March 2016

near Teià, Catalunya (España)

Ruta circular per la Serralada Litoral, Teià - Mirador de la Cornisa - Teià. Agafem la pista de la dreta i seguim les marques verdes i blanques. Abans d'arrivar al Crist passem per un parell de fonts i tot just passat, trobem un trencall a la dreta que porta al refugi del Vedat, es tracta d'una antiga ferreria recuperada pels voluntaris de l'ADF, actualment és propietat de l'Ajuntament de Teià i és d'ús lliure, pero s'ha de demanar permís a l"ADF i a la policia local.
Una vegada passat aquest trencall trobem a ma dreta una altre font, tot i que no indica si és d'aigua potable o no, pero practicament està seca. Arrivem al mirador de la Cornisa, als peus de Sant Mateu, podeu arrivar fins l'Ermita tot seguint amunt per la pista. Bones vistes del Litoral del Maresme i Barcelonès. Montserrat, el Vallès... En dies d'excepcional visibilitat podem veure Mallorca.
Tot el camí és per pista, la primera part de sauló, ben senyalitzat, hi trovareu un munt de possibilitats.

Crist de Teià

Crist Teià

PictographMountain hut Altitude 1,106 ft

Refugi El Vedat

Font del Vedat

Mirador de la Cornisa - Sant Mateu

Photo ofColl de Font de Cera - Vallromanes - Font de Can Gurguí Photo ofColl de Font de Cera - Vallromanes - Font de Can Gurguí Photo ofColl de Font de Cera - Vallromanes - Font de Can Gurguí

Coll de Font de Cera - Vallromanes - Font de Can Gurguí

Teià - Coll de Font de Cera - Valleromanes

• RicardoWallace Dec 6, 2018

Great circular trail around the hills of Teià. Thank you for sharing!!

• Photo of Dolorska
    Dolorska Jan 20, 2022

Thanks so much Ricardo !!