Circular SERRELLA - Mallada del llop per cresta de la canal PRCV 168

Photo ofCircular SERRELLA - Mallada del llop per cresta de la canal PRCV 168 Photo ofCircular SERRELLA - Mallada del llop per cresta de la canal PRCV 168 Photo ofCircular SERRELLA - Mallada del llop per cresta de la canal PRCV 168

February 17, 2021
February 2021

near Castell de Castells, Valencia (España)

Ruta circular amb eixida des de l'inici de la pista forestal que dona accés al castellet de Castells i a L'aixortà on deixarem el cotxe i emprendrem la marxa, Ix des de la carretera CV-720, n'hi ha que fixar-se per a trobar la pista forestal.
La marxa discorre per pista forestal fins que ens desviem pel sender senyalitzat amb marques blanques i roges GR-330. En arribar a l'encreuament on el sender es desvia a l'esquerra direcció a La canal nosaltres continuem recte seguint el sender que discorre per la cresta de la part dreta de la Canal, aquest sender és un poc difús i s'ha de posar molta atenció per a no pedres.
Eixirem al coll dels Aspres on ens desviem cap a la Mallada del Llop per una senda prou inclinada que ens dirigeix directe a la malladeta i després a la mallada.
Una vegada feta la cima menjarem un entrepà i continuem el descens cap a la nevera del Noguer, continuem el descens cap al corral de la cova on emprenem el sender de Famorca a Castells PRCV-168.
Passarem per la font dels olbis on podrem refrescar-nos. Emprenem la marxa de nou pujant un poc més, però sense guanyar massa altura fins que arribem a la Font de la Retura i a la Font Nova des d'on ens dirigirem cap al lloc on hem aparcat per acabar la marxa.