Circular senders CAI Tutti i altres senders del parc Cinque Terre)

Photo ofCircular senders CAI Tutti i altres senders del parc Cinque Terre) Photo ofCircular senders CAI Tutti i altres senders del parc Cinque Terre) Photo ofCircular senders CAI Tutti i altres senders del parc Cinque Terre)

June 18, 2023
April 2023

near Biassa, Liguria (Italia)

Un recorregut que es una combinació de varius senders del CAI (SENTIERI PER TUTTI) i dels senders del parc Cinque Terre.
Agafem el sender 530C del parc, que en un primer tram baixa per dins d’un bosc. El sender baixa per una escala de pedra anomenada Scala Santa. Es una escala molt dreta pro molt ben feta.
Una pista de terra molt planera ens connecta amb el sender 530 del parc. Fem un desviament del sender 530 per visitat l’església Madonna Di Monte Nero.
Agafem el sender 501 del parc que puja cap a la carena de la muntanya. Despres de una pujada llarga arribem a dalt de la carena (La Croce). En aquest lloc es creuen varius senders. Deixem el sender 501 i fem uns 2 km pel sender AV5T que es quasi pla.
Aquest sender ens porta fins el lloc on tenim el cotxe aparcat.