Circular Sallente Bony Cornera-Sirga-Colomina-Frescau-Collada Mainera-Estanys-Coll-JM Blac-Saburo-Colomina-Sallente Pigolo

September 26, 2015
August 2015

near Cabdella, Catalunya (España)

TxusMT71 Jan 30, 2022

Aquesta ruta és una planificació, o la vas fer realment? Volem anar del Colomina al Blanc però passant per la Mainera i les Picardes i volíem saber si està marcada, com és la baixada etc. Gràcies.

• Photo of miriamcoll
    miriamcoll Jan 30, 2022

Hola, sisisi la vam fer de veritat, una bona curtida! Diria que estava ben marcada sí, tot i així el track/GPS cal portar-lo a sobre sempre, millor! Potser et poden aclarir més els companys de ruta.

TxusMT71 Jan 30, 2022

Nosaltres només volem fer la part del Colomina al Blanc pel coll de Mainera i el del Muntanyó, és a dir per la part menys transitada ja que tothom va pel coll de Saburó. No es troben tracks al Wikiloc i per això volíem saber com la vau trobar. La volem fer al Juliol.

• Photo of mireiads
    mireiads Jan 30, 2022

No hi ha marques específiques, segons el tram trobaràs fites i a la tornada marques de GR. La baixada de Mainera al refugi de Josep María Blanc és entretinguda (a trams relliscosa de sorra i d'altres amb pedregam), però es fa bé. Ruta molt recomanable i com diu la Míriam, GPS en mà. Això sí, encara et queden uns quants mesos per fer-la sense neu.

Nosaltres som de la zona i ens ho coneixem, a part de que anàvem amb mapa! Bona travessa!