Photo ofCircular per la Abadia de Sant Martí del Canigó. Casteil. (Tour St. Martin du Canigó) Photo ofCircular per la Abadia de Sant Martí del Canigó. Casteil. (Tour St. Martin du Canigó) Photo ofCircular per la Abadia de Sant Martí del Canigó. Casteil. (Tour St. Martin du Canigó)

July 5, 2022
July 2022

near Casteil, Occitanie (France)

Bona circular a la Abadia de Sant Martí del Canigó, amb tres sortides de ruta per anar a la cascada de Dietrich, llàstima de la poca aigua que hi baixava però és realment espectacular. La segona al pic de l'Alzina de 1009 mts. des del coll de Llavent i una tercera a les gorges de Cady que malauradament estava el pas barrat a pocs metres del començament de la gorja per unes esllevisades.
L'excursió passa gairebé tota per dins dels boscos espesos on una sensació de frescal t'acompanya durant tota la ruta. Ruta que no te cap problema però amb fortes pujades. Al tombà del barranc dels Esmorzadors hi han unes cordes per ajudar a passar varies esllevisades però el camí és senzill. Tot i això no si val a badar.

Photo ofIntersección. La foto de l'Abadia no correspont aquí, però hi hes perque surti la primera Photo ofIntersección. La foto de l'Abadia no correspont aquí, però hi hes perque surti la primera

Photo ofCascada de Dietrich, amb molt poca aigua. A la foto no es veu tota la seva alçada. Photo ofCascada de Dietrich, amb molt poca aigua. A la foto no es veu tota la seva alçada.

Cruilla. Anar i tornar al pic de l'Alzina.

Pic de l'Alzina de 1009 mts.

Castell des del camí a la abadia.

Barraca de pedra seca al mig del bosc.

Photo ofZona on no si val a badar. Final del torrent dels Esmorzadors. Photo ofZona on no si val a badar. Final del torrent dels Esmorzadors. Photo ofZona on no si val a badar. Final del torrent dels Esmorzadors.

Zona on no si val a badar. Final del torrent dels Esmorzadors.

Photo ofAbadia de Sant Martí del Canigó. Girar a l'esquerra just al arribar-hi, practicament sense entrar a la zona dels l'edificis Photo ofAbadia de Sant Martí del Canigó. Girar a l'esquerra just al arribar-hi, practicament sense entrar a la zona dels l'edificis Photo ofAbadia de Sant Martí del Canigó. Girar a l'esquerra just al arribar-hi, practicament sense entrar a la zona dels l'edificis

Photo ofGorges del Cady, pun on el pas es barrat a data d'aquesta excursió. Photo ofGorges del Cady, pun on el pas es barrat a data d'aquesta excursió. Photo ofGorges del Cady, pun on el pas es barrat a data d'aquesta excursió.

Gorges del Cady, pun on el pas es barrat a data d'aquesta excursió.