Photo ofCircular pel Tossal de la Baltasana i la Mola d'Estat (Muntanyes de Prades - Alt Camp (Tarragona) Photo ofCircular pel Tossal de la Baltasana i la Mola d'Estat (Muntanyes de Prades - Alt Camp (Tarragona) Photo ofCircular pel Tossal de la Baltasana i la Mola d'Estat (Muntanyes de Prades - Alt Camp (Tarragona)

March 14, 2022
March 2022

near Farena, Catalunya (España)

Ruta circular d'uns 20kms per les Muntanyes de Prades. Sortim des del pàrquing de la casa forestal de Castellfollit, pugem seguint la ruta micològica del bosc pintat de Poblet, passem la necròpolis del Gríngol, arribem al Tossal de la Baltasana, baixem seguint el barranc de l'Isidro, passem per uns antics pous de gel i enfilem cap a l'espectacular Mola d'Estat per seguir la carena fins a la Taula dels quatre batlles i acabar baixant pel barranc de la Carrerada fins arribar de nou al punt de sortida. Ruta molt ben senyalitzada, i camins, pistes i corriols fàcils de seguir, entretinguda i amb diferents punts d'interès.