Photo ofCircular pel Montseny per conéixer algunes de les seves fonts (cim Matagalls inclòs) Photo ofCircular pel Montseny per conéixer algunes de les seves fonts (cim Matagalls inclòs) Photo ofCircular pel Montseny per conéixer algunes de les seves fonts (cim Matagalls inclòs)

6 hours
September 7, 2022
September 2022

near El Brull, Catalunya (España)

Es tracta d'una excursió pel Montseny i poder veure algunes de les seves fonts, així com el Torrent de Rentadors i arribar a un dels 100 Cims Essencial: el Matagalls.

S'ha de tenir present la distància i el desnivell de la ruta que fan que sigui un xic exigent. Tanmateix, té molts indrets d'interès en la gran majoria dels quals ens hi hem pogut refrescar (torrents i fonts). Cal remmarcar també que hem trobat una gran quantitat de bolets.

Els punts d'interés són:

Aparcament gratuït

PictographMonument Altitude 3,903 ft

Creu dels Carlins

Photo ofCap a l'esquerra, direcció a Sant Segimon Photo ofCap a l'esquerra, direcció a Sant Segimon Photo ofCap a l'esquerra, direcció a Sant Segimon

Cap a l'esquerra, direcció a Sant Segimon

PictographInformation point Altitude 4,491 ft

Font de Sant Miquel dels Sants

Coll de Tres Creus

Hem trobat l'accés restringit amb tanca metàl•lica avui 6 de Setembre de 2022.