Circular pantà- Siurana de Prades -gorgs

Photo ofCircular pantà- Siurana de Prades -gorgs Photo ofCircular pantà- Siurana de Prades -gorgs Photo ofCircular pantà- Siurana de Prades -gorgs

February 17, 2019
February 2019

•   4.5 2 Reviews

near Siurana de Prades, Catalunya (España)

Ruta molt distreta i variada. Nosaltres hem començat a peu de la presa del pantà enlloc de començar per Siurana de Prades. Recomano fer-ho així per uns quants motius: ens hem estalviat alguns quilòmetres de cotxe venint per Alforja, és més fàcil trobar lloc al parking, i sobretot perque els grans desnivells de l'excursió ens els hem trobat a mitja caminada. De fet, si comenceu a Siurana, us trobareu un desnivell cap avall important al inici i una forta pujada al final.
També cal avisar de que en una bona part del recorregut al costat del riu el camí no està gaire senyalitzat (uns punts blaus) i pot estar inundat en alguns trams si el riu baixa fort. Tot i així val molt la pena i a l'estiu pot venir molt de gust un bany.
A Siurana hi ha uns quants restaurants on podreu parar a fer un beure o menjar. Nosaltres vam preferir menjar pel camí.

PictographLake Altitude 1,560 ft

Pantà de Siurana

PictographLake Altitude 1,579 ft

Si el pantà està poc ple podem escursar la ruta per aqui

PictographRiver Altitude 1,668 ft

Interseccio

Siurana de Prades

PictographRuins Altitude 2,475 ft

Castell de Siurana

Grau de la Trona

Intersecció

Aqui ens hem equivocat perque hem agafat direcció al envassament pero si volem anar pel costat del riu em d'agafar direcció a la Febro i als pocs metres desviem cap a la dreta i creuem el riu.

PictographRiver Altitude 1,709 ft

Toll de la Palla

PictographRiver Altitude 1,586 ft

• Anna Gaspar Apr 4, 2021

Ruta espectacular. Paisatge molt maco. Cal tenir en compte que depenent de la capacitat del pantà es pot passar per uns llocs o uns altres.