Circular la Casa de Pineta, la Escaleta, llanos de Diera, la Casa de Pineta

Photo ofCircular la Casa de Pineta, la Escaleta, llanos de Diera, la Casa de Pineta Photo ofCircular la Casa de Pineta, la Escaleta, llanos de Diera, la Casa de Pineta Photo ofCircular la Casa de Pineta, la Escaleta, llanos de Diera, la Casa de Pineta

August 4, 2020
August 2020

near Bielsa, Aragón (España)

Excursió circular matinal fins a llanos de Diera des de la Casa de Pineta.

Si us allotgeu a la casa de Pineta és km0!

Magnifica matinal amb tots els ingredients d'una excursió de muntanya: trams de pujada forta, tartera, cadena per superar un pas vertical, bosc humit amb pi roig i negre (tot i ser un vessant sud), prats alpins als Llanos amb bordes diverses.

En tres hores es fa perfectament incloent parades per gaudir de les vistes i l'esmorzar reglamentari.

Deixem la carretera per unes escales

Les escales porten a la caseta superior on s'inicia la canonada que baixa l'aigua del canal que se segueix a continuació.

Deixem el canal i enfilem torrentera

En aquest punt deixem el camí pla damunt del canal per enfilar una torrentera (marcada amb alguna fita) que s'enfila fortament amunt.

Punt d'interès

Cruilla per enfiar cap a Diera (o no)

En aquest punt es troba un camí que enfila cap a Diera i el que flanqueja per dins al bosc en direcció Oest.