Circular Engolasters - Refugi de l'Illa per la Vall del Madriu | Andorra

Photo ofCircular Engolasters - Refugi de l'Illa per la Vall del Madriu | Andorra Photo ofCircular Engolasters - Refugi de l'Illa per la Vall del Madriu | Andorra Photo ofCircular Engolasters - Refugi de l'Illa per la Vall del Madriu | Andorra

July 15, 2019
July 2019

near Sant Miquel d'Engolasters, Escaldes-Engordany (Andorra)

Quina vall!
Ben perduda i poc accesible, i per això ens caldrà fer una ruta llarga però molt recomanable i per terreny assequible. Només caldran cames per estar una bona estona caminant.

Just abans d'arribar al llac d'Engolasters hi ha una pista que surt a mà dreta cap a la Font de la Closa, una àrea de picnic on també es pot pernoctar amb furgoneta. Des d'aquí començarem la ruta!

Una ruta que anirà pujant tota la primera meitat, de forma tranquila però constant, passant per coll Jovell, refugi de Fontverd, vall del Madriu, refugi de l'Illa i finalment el punt més alt del recorregut, el cap dels Agols (2700m).

La segona meitat, més curta és gairebé tot baixada! Passant pel refugi de les Agols i el llac d'Engolasters.

Bona ruta!
Has vist les nostres fotos a instagram?

Zona de picnic Font de la Closa

Agafem camí GR cap a Coll Jovell

Coll Jovell, seguirem per GR

Refugi de Fontverd

Ben bé enmig de la vall de Madriu!

GR 11 en estat pur

GR_11_en_estat_pur

Refugi guardat de l'Illa

Seguim les marques grogues

Cap dels Agols

Cap_dels_Agols

Refugi de les Agols

Photo ofCap a l'esquerra direccio Engolasters, seguim marques grogues Photo ofCap a l'esquerra direccio Engolasters, seguim marques grogues

Cap a l'esquerra direccio Engolasters, seguim marques grogues

Photo ofPodriem baixar a la pista i anar tirant cap al llac,però preferim acabar de gaudir de la natura per corriol marcat en groc Photo ofPodriem baixar a la pista i anar tirant cap al llac,però preferim acabar de gaudir de la natura per corriol marcat en groc

Ens desviem per baixar al llac i fer la volta

Llac d'Engolasters

Seguirem el camí de 'footing' cap a Font de la Closa

Gran mirador a Andorra

Photo ofEns desviem, deixem GR i baixada fins a Font de la Closa Photo ofEns desviem, deixem GR i baixada fins a Font de la Closa

Ens desviem, deixem GR i baixada fins a Font de la Closa

• Photo of martasese
    martasese Jul 17, 2023

Una ruta preciosa. I molt bona informació. L'hem fet amb criatures de 7 i 8 anys i ha anat molt be