Photo ofCircular de 3 dies: Girona, Llémena, Finestres, El Torn, Sant Patllari, Adri i Girona Photo ofCircular de 3 dies: Girona, Llémena, Finestres, El Torn, Sant Patllari, Adri i Girona Photo ofCircular de 3 dies: Girona, Llémena, Finestres, El Torn, Sant Patllari, Adri i Girona

April 3, 2024
April 2024

near Girona, Catalunya (España)

Ruta circular de 3 dies des de Girona dormint en els refugis lliures de Santa Maria de Finestres i Sant Patllari.

El primer dia se segueix el camí ral que des de Girona va a Sant Gregori i d'aquí fa tota la vall de la Llémena fins a Sant Aniol. Ben fresat i marcat. D'aquí ja només queda la pujada final fins al Santuari.

El segon dia baixem cap al Torn, i per una petita vall continuem fins a Sant Miquel de Campmajor. La pujada final a Sant Patllari és dreta i directa. Les vistes des de l'ermita, un 10.

L'últim dia ens dirigim cap a Biert pel camí vell, i des d'aquí agafem la pista recentment asfaltada fins prop d'Adri, ens acostem al seu volcà. i per una de les últimes pistes no asfaltades creuem tota la vall d'Adri. Poc abans d'arribar a Girona, ens introduïm a una bonica roureda. Finalment i ja per asfalt entrem a Girona per Talaià.

PictographWilderness hut Altitude 2,070 ft

Hi ha llenya. No hi ha aigua.

Pujada MOLT dreta

Es pot evitar seguint les senyals de "volta a la vall"

PictographWilderness hut Altitude 2,835 ft

Hi ha llenya. No hi ha aigua

PictographFountain Altitude 955 ft

Aigua

últim punt d'aigua abans del refugi

PictographFountain Altitude 728 ft

PictographProvisioning Altitude 230 ft

Parada quasi obligada. Gran pa i selecció infinita de dolços.