Photo ofCircular Coll de l`Oreller-l`Estany-Serrat de les Estelles-Clot de la Molina-Font de Tagast-Corbera Coll de l`Oreller Photo ofCircular Coll de l`Oreller-l`Estany-Serrat de les Estelles-Clot de la Molina-Font de Tagast-Corbera Coll de l`Oreller Photo ofCircular Coll de l`Oreller-l`Estany-Serrat de les Estelles-Clot de la Molina-Font de Tagast-Corbera Coll de l`Oreller

December 6, 2022
December 2022

near Castellar del Riu, Catalunya (España)

Circular desde la zona del coll de l`Oreller, al Berguedà.
Aparcats al mateix coll, agafem la pista i ens dirigim cap a l`Estany.
Voregem la casa i a trossos per camí, a trossos pel dret, anem remuntant la dreta costa del Serrat de les Estelles.
Arribem dalt un coll i tombem cap a l`esquerra per assolir el punt més alt del Serrat de les Estelles.
Magnífiques vistes.
Seguim carenant i un tros més endavant ja baixem direcció el Clot de la Molina. Des d`aquí divisem la Torre dels Enginyers, el Roc d`Auró i el veí Cim d`Estela.
Comencem a baixar per un fresat corriol i passem per la Font de Tagast.
Continuem fins passar Cal Déu i arribem al santuari de Corbera. Sols ens quedarà acabar d`arribar altre cop al Coll de l`Oreller.
Ruta senzilla tècnicament amb trams de forta pujada al principi.
Grans vistes desde la zona del Serrat de les Estelles i en endavant.
Jo la vaig fer despres d`una nevada, va augmentar de dificultat però també de recompensa.
Salut i muntanya!!!!

PictographLake Altitude 4,894 ft

L`Estany

Font de Tagast

Serrat de les Estelles (1947 mts)