Circular Codeseda-Sabucedo-Montillón

Photo ofCircular Codeseda-Sabucedo-Montillón Photo ofCircular Codeseda-Sabucedo-Montillón Photo ofCircular Codeseda-Sabucedo-Montillón

2019
May 25, 2014
May 2014

near Codeseda, Galicia (España)

Viewed 1940 times, downloaded 26 times

Baseándonos nunha das rutas que fixo Kincho, fixemos esta. Iniciámola en Codeseda para continuar ata chegar onde se celebra a famosa rapa das bestas; Sabucedo. Aquí podemos observar a súa fermosa carballeira coas instalacións do curro onde se celebra a festa no mes de xullo. Moi preto atopamos un cartel onde se indica o comezo da ruta dosmuíños de Vesacarballa, sobre 1,5 quilómetros de percorrido.
Seguimos a ruta e chegamos a Montillón, onde xantamos na única taberna que existe no lugar,Casa Verdura, onde nos atenderon moi ben. Si se quere comer, antes hai que encargala.
Despois de ter que cruzar un pequeno río, non moi caudaloso, con unhas pedras bastante escorregadizas, continuamos ata chegar o punto de inicio.
Os últimos tres quilómetros, aproximadamente, tivelos que facer por asfalto, o mesmo que en Montillón para chegar a taberna. O resto fai se por camiños, carreiros e pistas sen asfalto, polo medio das veigas de cultivo.

Barranco de Vesacartalla

Capela

CASA VERDURA-Montillón

N42.59896 W8.48720

Curro das bestas

Fonte na carballeira do curro