Circular Cinque Torri-Refugi Averau i lago Limides

Photo ofCircular Cinque Torri-Refugi Averau i lago Limides Photo ofCircular Cinque Torri-Refugi Averau i lago Limides Photo ofCircular Cinque Torri-Refugi Averau i lago Limides

August 9, 2013
July 2013

•   4.7 1 review

near Andraz, Veneto (Italia)

Volta circular bastant assequible i molt agradable que combina bons camins d'alta muntanya i molt bones vistes amb la parada al petit però bonic lago limedes.
Sortim del Parquing d'on surt el sender numº424 anem pujant progressivament en direcció al Refugi Bài de Dones i al poc agafem el sender numº440 cap a les Cinque Torri on les podrfem veure molt bé.Un cop al refugi Averau-"Restaurant"voreijarem el cim Averau que es podría pujar per una via ferrada .Seguim pel numº 419 i voreijem fins el coll, anem baixant per un seguit de canals de pedra fins al lago limedes amb el pic de Lagazuoi Grande al fons i el coll de Falzaguero.Retornem amb el camí de pujada fins a l'aparcament gratuït d'on surt el telecadira a les Cinque Torri amb una bona font per refrescar-nos.

• brazzmonkey Aug 15, 2018

Great hike, sometimes quite steep, but not to crowded. Once we arrived at the top (rifugio averau), we decided to go even higher at refugio nuvolau, which provides more outstanding views.