Circular Canillo - Vall del Madriu

November 4, 2013
November 2013

•   3.3 1 review

near Prats, Canillo (Andorra)

Viewed 1974 times, downloaded 25 times

Track circular de dos dies que surt de la porta de casa, sortim de Prats seguint el camí inter-parroquial cap a Engolasters i ens porta a fer el Alt del Gargantillar (2.843m.)passant per el Refugi de les Agols.
Farem nit en el Refugi de Riu dels Orris (2.230m.) per el segon dia remuntar el GRP cap a l'Estany de l'Illa, Pic dels Pessons (2.864m.)i vorejar les pistes d'esquí de Soldeu - El Tarter per camins i corriols fins agafar l'itinerari de natura Canillo - Soldeu que ens deixarà de nou a Canillo.

• Margui78 Jul 25, 2014

Tota la ruta és molt maca excepte la part de les pistes d'esquí de Grandvalira. Gran part del recorregut supera els 2500m i les vistes son magnífiques. El refugi de Riu dels Orris és més bonic que el de l'illa però només te 6 places i és més arriscat tot i que nosaltres no ens hem trobat gaire gent, només en la part del GR11. En quan a dificultat és moderada tot i que hi ha algún pas per blocs de granit una mica compromès. Hi han marques i fites però es perden en alguns moments i és important portar GPS o mapa. Una ruta molt recomenable.