Circular Camprodon - Molló

March 19, 2024
March 2024

near Freixenet de Dalt, Catalunya (España)

Sortim de la deixalleria de Camprodon abans d'arribar al Camping Els Solans. Seguim majoritàriament GR i senyals grocs. Sortim de la deixalleria i per una pista emporlonada anem pujant fins a Freixenet de dalt. La pista es converteix ja normal de terra i acabem d'arribar amb poc d'esforç fins a la carena que ja veiem Molló. Comencem a baixar. Abans d'arribar a can Galceran trobem el camí tancat amb filat i deixant el GR (?) agafem per la dreta baixant voltant un camp vallat, donem la volta i seguim cap a la dreta fins a trobar una pista i anem baixant. Ens porta a travessar un torrent i continuem pujant fins a can Bertran que ja trobem la carretera i el GR altre vegada i ja som a Molló.
Ens hi quedem a dinar a la font i safareig de la Font Vella. Per anar bé hem de passar per l'església i baixar a baix la carretera i agafar el GR que ens portarà avall fins al riu Ritort (nosaltres hem seguit la ruta vella). Aquí amb una bona pujada passat per la casa de turisme rural ens portarà al collet de la Costa. Agafem el camí a la dreta amb senyals grocs que ens portarà cap a Camprodon i anem baixant fins a trobar la carretera que va a Beget i Rocabruna. A l'altre costat de carretera continua el camí vorejant el riu i passant per davant del camping i fent un tros de carretera pels seu voral arribem al cotxe.