Circular Bescaran, bosc de la malesa, dolmen cabana del moro, Sorri, Bescaran

Photo ofCircular Bescaran, bosc de la malesa, dolmen cabana del moro, Sorri, Bescaran Photo ofCircular Bescaran, bosc de la malesa, dolmen cabana del moro, Sorri, Bescaran Photo ofCircular Bescaran, bosc de la malesa, dolmen cabana del moro, Sorri, Bescaran

July 12, 2023
July 2023

near Bescaran, Catalunya (España)

Ruta circular des de Bescaran passant per:
- Pontet sobre rec de Torres d'Alàs
- Dolmen Cabana del Moro

Sortim per la pista que surt del cementiri de Bescaran cap a Estamariu i/o Torres d'Alàs.
Un cop travessat el torrent de coll de jou, pocs metres endavant surt corriol a l'esquerrq que travessa el bosc de la malesa. Està marcat amb un pal de fusta.

El corriol està marcat amb senyals blanques, ben marcat i ben fresat.

El corriol va pujant tota l'estona. Al arribar al torrent i una senyal de terme el cami gira a l'esquerra x seguir remontant fins arribar al viver ja en desus.

El corriol es torna pista/camí i arriba a un altre pista. A la dreta vas cap al Roc beneidor i Torres d'Alàs i a l'esquerra cap al dolmen de la cabana del moro i Sorri. Està ben marcat amb un pal de fusta.

Anem a l'esquerra x camí ample, que deuria ser una pista quan el viver estava en us, que pujant suaument va a la pista que va de Sorri a Torres d'Alas passant x la cabana del moro.

Al arribar a pista la prenem a la esquerra, està marcat amb pal de fusta, arribem a la cabana del moro. Des d'allà seguim fins a sorri on agafem la pista a l'esquerra que ens torna a Bescaran.

La pujada pel bosc de la Malesa es intensa, però val la pena, es molt bonica i obaga i es fa prou be.

Esquerra

Esquerra, a Sorri

Photo ofEsquerra, pista a cabana del moro i sorri Photo ofEsquerra, pista a cabana del moro i sorri Photo ofEsquerra, pista a cabana del moro i sorri

Esquerra, pista a cabana del moro i sorri

Dolmen la cabana del moro