Photo ofCircular al Pic de Carroi per la Font del Ferrús fins la borda del Cortà, Carroi i tornada per Sispony Photo ofCircular al Pic de Carroi per la Font del Ferrús fins la borda del Cortà, Carroi i tornada per Sispony Photo ofCircular al Pic de Carroi per la Font del Ferrús fins la borda del Cortà, Carroi i tornada per Sispony

October 24, 2020
October 2020

near Els Vilars, Escaldes-Engordany (Andorra)

Circular sortint del col·legi St. Armengol i resseguint el Reg del Solà fins a trobar la senda de la Font del Ferrús i continuant per una senda amb marques vermelles (antigues) i fites fins una petita ruina o paret. Aquí el camí correcte hauria sigut pujar verticalment, però hem resseguit les marques que han anat planejant fins la cabana del Cortà. Aquí hem agafat la canal de l'esquerra fins que s'ha acabat i continuant per l'esquerra fins al cap de la serra (tota aquesta part sense senda, però sense dificultats).
A cap de la Serra ja hem continuat fins a trobar el pic de Carroi.
La baixada l'hem fet pel camí del repetidor i despres la ctra fins Sispony. Aquí hem seguit per sendes fins al Valira, que hem resseguit fins a retrobar el Reg del Solà de nou.