Circuit de Granges - Loubejac - Dordogne - Frankrijk op 11 mei 2023

Photo ofCircuit de Granges - Loubejac - Dordogne - Frankrijk op 11 mei 2023 Photo ofCircuit de Granges - Loubejac - Dordogne - Frankrijk op 11 mei 2023 Photo ofCircuit de Granges - Loubejac - Dordogne - Frankrijk op 11 mei 2023

May 11, 2023
May 2023

near Loubejac, Nouvelle-Aquitaine (France)

Tijdsduur: exclusief pauzes 1 uur en 15 minuten.

Makkelijke wandeling over paden en asfaltwegen door bos en langs weides.
Veel voorjaarsbloemen en meerdere orchideeën gezien.

De wandeling wordt aangegeven met een gele markering en start bij de kerk(helaas gesloten) en de Mairie. Hier is ook een openbaar toilet.

Zowel in Loubejac als de rest van de wandeling geen eet of drinkgelegenheden.

Wij vinden het leuk als je de wandeling voorziet van een beoordeling en/of als je wijzigingen en/of aanvullingen doorgeeft.

Mocht je vaker in onze "voetsporen" willen treden, kies er dan voor om ons te volgen!

Wij wensen je een fijne wandeling.

Mark&Ilse

• Photo of Nelleke007 1
    Nelleke007 1 May 4, 2024

Leuke route, veel door het bos en weinig door de velden.