Çıralı - Yanartaş - Ulupınar

July 28, 2023
July 2023

near Çıralı, Antalya (Türkiye)

Çıralı tarafından çıktım sadece Ulupınara tırmanış biraz sıkıntı, onun dışında her şey çok iyi. Çok uzun bir rota olmadı bugün ama yine de çok şey sığdı içine. Bedavadan su vereni de gördüm, üstümde nakit yok diye su vermeyeni de. En ilginci sanırım karşılaştığım Rus arkadaşlar. İki arkadaş kız başlarına dağ tepe demeden geziyorlar. Rusyada savaş olduğundan pek görüşemiyorlarmış o yüzden burada buluşup beraber vakit geçirmek adına yola düşmüşler. Yarın kaçta kalkacağımızı ve rotalarımızı konuşuyorduk. Tamamen spontane yaşıyorlarmış, ne kaçta kalkacaklarını ne de nereye gideceklerini biliyorlar, kaçta kalkarsak canımız ne tarafa isterse oraya gideceğiz diyorlar. Bu bakış açıları ile onlardan bugün bambaşka bir şey öğrendim. Tabiki de makro düzeyde Antalya merkeze doğru gideceklermiş ancak ne zaman, nereden, nasıl hiç birini hesaplamıyorlar. İlginç bir yaşam biçimi. Tabi tatile özel böyle bir durumdalardır diye düşünüyorum, normal hayatta da böyle yaşıyorlarmıdır bilmiyorum. Dövmeci hadi neyse de gerçi öğretmenmişte ama tıp okuyan bu yaşam biçimiyle zor. Bu arada yeni sezonda ilk işim İngilizce öğrenmek olacak, hoş yine de iletişiyorum bir şekilde ama daha iyisi elbetteki olabilir. Bir gün sonra hayal bile edemediğin bir gün yaşamak ilginç bir duygu yaa anlatamıyorum, umarım bir gün herkes böyle bir yolculuğa çıkar ve ne hissettiğimi az da olsa anlar.