Photo ofCingles de Guitarriu, pas de la cabra, pas del cabró i intent de puig de Bassegoda des de Sadernes Photo ofCingles de Guitarriu, pas de la cabra, pas del cabró i intent de puig de Bassegoda des de Sadernes Photo ofCingles de Guitarriu, pas de la cabra, pas del cabró i intent de puig de Bassegoda des de Sadernes

August 8, 2020
July 2020

near Sadernes, Catalunya (España)

Gran excusió clàssica per l'alta Garrotxa.
Sortida des del pàrquing del càmping de Sadernes amunt cap als gorgs però de seguida ens desviem a la dreta seguint el camí marcat que va a Sant feliu del riu. al cap de poc ja hem de tirar cap a la base del cingle i en el track veureu que vam anar per la base fins als dos camins que pugen. tant un com l''altre son bons.
Feu atenció que el pas del cabró té unes cordes que ens ajuden a pujar però que des d'abaix es veuen poc. És relativament aeri i les cordes donen seguretat. És fàcil de fer i curt.
un cop passat el pas del cabró anem cap a la cova de les cabres (amb la travessa pel forat a la roca) i el pas de la cabra que seria complicat si no hi haguessin unes fantàstiques peces de rocòdrom pels peus i una corda a la que agafar-se. També molt curt.
Ja no hi ha dificultats excepte la llargada de la ruta i l'absència de fonts. Porteu força aigua, sobretot a l'estiu.
La idea era fer el Bassegoda ja que des del coll de Riu té una mica de grimpada però ho vam deixar estar ja que teniem pressa per a tornar. Ens ha quedat pendent.

PictographFountain Altitude 996 ft

AGULLES

• Photo of j&jrock
    j&jrock Aug 9, 2020

Molt recomanable, impagables vistes sobre la coneguda i concorreguda a l'estiu Vall de Sant Aniol i l'amagada i més solitaria Vall de Riu. Tornarem per completar amb la guinda del Bassegoda! Merci x compartir Joan!

• Photo of JoanAsuka
    JoanAsuka Aug 11, 2020

Quan faci una mica menys de caloret faller... ;p