Cim de Milos. Profitis ilias

August 29, 2019
August 2019

•   4.3 1 review

near Ralákion Chálakos, South Aegean (Greece)

Pujar al punt mes alt de cada Illa ja comença a esser una tradició.
La pista fins el punt de sortida es de terra peró hi passa qualsevol cotxe.
S'aparca en una gir ample dalt d'un collet i ja es veuen les antenes del Cim.
Cal seguir el corriol ben marcat i sense pérdua. Aconsellable anar ben calçat perque es terreny volcànic amb pedra solta.
Les vistes de Pollonia i les valls dels voltants son molt maques aixi com de les illes que s'enllacen. Es evident la olla que forma l'antic volcà don procedeix l'Illa de MIlos.
LA ruta es fà fàcil peró es un secarral. D'alt hi ha una estació repetidora que s'ha d'envoltar.
Una vegada fet el cim que està darrera es comença a baixar i trobem una capella molt acollidora. Seguir el cami de baixada fins el cotxe. Salut

• Photo of Carlos Bueso
    Carlos Bueso Jun 21, 2021

Espléndida vistas sobre toda la isla y casi una decena de otras cicladas