Cim de la Safor des de la Font dels Olbits (l'Orxa)

Photo ofCim de la Safor des de la Font dels Olbits (l'Orxa) Photo ofCim de la Safor des de la Font dels Olbits (l'Orxa) Photo ofCim de la Safor des de la Font dels Olbits (l'Orxa)

November 7, 2021
November 2021

near Lorcha, Valencia (España)

FONT DELS OLBITS - NEVERA DE LA SAFOR - CIM DE LA SAFOR

Ens dirigim des de l'Orxa, pel camí que va a Vilallonga, fins a arribar al depòsit d'aigua. Aparquem els cotxes ací i ens dirigim cap al camí que hi ha per a anar a la Font dels Olbits. Una vegada en la font, agarrem el sender PR-CV 42 que ens porta per la serra de la Safor a un xicotet bosc de carrasques fins la Nevera de la Safor. Una vegada allí, agarrem la senda que ens porta fins al cim de la Safor.

Quan baixem i tornem a la nevera, ens dirigim a un bosc de carraques que hi ha, on podem disfrutar de les vistes del Circ de la Safor.

Tornem per el mateix lloc que hem pujat fins arribar a una bifurcació que si continuem recte ens porta a la Font dels Olbits, però que nosaltres agarrem un altra a la dreta que ens porta per una millor senda fins al camí de Vilallonga, que es on hem començat la ruta.