چشمه صلوات . چشمه ملک . کمر لرزان . چشمه فرشه . دره مرادبیک

Photo ofچشمه صلوات . چشمه ملک . کمر لرزان . چشمه فرشه . دره مرادبیک Photo ofچشمه صلوات . چشمه ملک . کمر لرزان . چشمه فرشه . دره مرادبیک Photo ofچشمه صلوات . چشمه ملک . کمر لرزان . چشمه فرشه . دره مرادبیک

Very difficult
one day 19 hours 43 minutes
July 9, 2019
July 2019
1 comment

near Gol Dar, Hamadān (Iran)

در مورخه ۱۶ تا ۱۸ تیر ۱۳۹۸ اقدام به اجرای یک برنامه خط الرأس نوردی از چشمه ملک تا چشمه فرشه نمودیم.
ساعت ۶ بود که از چشمه صلوات نزدیک پیست اسکی به سمت چهارقله رفتیم و شب را اطراق نمودیم.
جای همه خالی شام جوجه را آماده و میل کردیم و صبح هنگام صرف صبحانه عقابی بزرگ از بالای سرمان پر زد که بسیار زیبا و با عظمت بود.
ساعت ۱۱ و نیم به ادامه ماجراجوئیمان پرداختیم و به راه افتادیم.
سنگ سوراخ و کمر لرزان را گذراندیم و بالاخره به خانه شیشه ای رسیدیم.
از خستگی بعد از صرف نهار تا شام استراحت کردیم و شام را خوردیم و خوابیدیم.
صبح پس از صرف صبحانه به راه افتادیم و نزدیک خانه ییلاقی ها کمی آبتنی کردیم که جواد غیض بیشتری برد.
نهایتا ساعت ۱۶ بود که به دره رسیدیم و سفر سخت و سه روزه ما تمام شد.

• Photo of Parsa Hiking Group
    Parsa Hiking Group Jul 11, 2019

سلام
    با عرض خسته نباشی خدمت همه ی همنوردهای عزیزم،این برنامه خط الرأس نوردی قطعا مهمترین و سخت ترین برنامه ۵ سال اخیر گروه بوده.
    خداوند به همه تان قوت بدهد.