Photo ofChanag pit from Dehnab village -رشته کوه سهند 24 ----گودال چناق از مسیر روستای دهناب Photo ofChanag pit from Dehnab village -رشته کوه سهند 24 ----گودال چناق از مسیر روستای دهناب Photo ofChanag pit from Dehnab village -رشته کوه سهند 24 ----گودال چناق از مسیر روستای دهناب

September 8, 2018
September 2018

near Dehnāb, East Azerbaijan (Iran)

This week we tracked chanag summit inside sahand area just in the
south of arvanag summit and east of kamal summit via leading Mr eskandarzadeh.
this summit extremely is like a hemi-spher ( نیمکره توخالی) .
we rounded this circle as you see in the map. the hiking is so easy and is in believable beautiful. the round of circle has 4 kilometers length with more than 1 kilometers diameter.

این هفته برنامه قله و گودال چناق بود که قبلا از روستای قوروقچی پیموده شده بود و بدلیل عدم شرکت در این برنامه گزارش اقای مشک ابادی تقدیم می شود.
برترین کوهنوردان بدون شک همان هایی هستند که به درجات بالایی ار استواری . گذشت . و توان ایثار دست یافته اند و موفقیت خود را جدای از موفقیت و سلامت دیگران نمی دانند قله کوه جناق داغی گودالی است که چهار طرف آن دیواره هایی است که ارتفاع آن حدود 300 متر می رسد احاطه شده است پیراموناین گودال در حدود 4 کیلو متر می باشد که چشمان هر بیننده ای رانوازش می دهد برای بهره بردن از این منطقه زیبا و دلنواز با شرکت 30 نفر از اعضای باشگاه کوهنوردی آذربایجان راس ساعت 6 صبح روز جمعه مورخ 97/6/16 با استفاده از دو دستگاه مینی بوس به رانندگی آقایان فرجی و ناصر از تبریز راهی بستان آباد شدیم پس از صرف صبحانه به سمت روستای دهناب رهسپار شده و پس از گذشتن از چندین روستای بین راهی روستای قره بابا . گل قاسم . آغچه کهل . جغر . به پای کوه جناق داغی در روستای دهناب رسیدیم تمامی همنوردان بغیر از دو نفر عازم قله جناق داغی به ارتفاع 2300 متر شدیم همنوردان پس از پنج ساعت گشت و گذار به پای ماشین بر گشته درزیر درختان بسیار زیبا و سر سبز به صرف ناهار و ادای نماز و استراحت کوتاه پرداخته حدود ساعت 3:30 عصر از این منطقه زیبا به سمت تبریز حرکت نمودیم بدین سان برگی دیگر از دفتر خاطرات باشگاه کوهنوردی آذربایجان ورق خورد و افراد با دلی آکنده از صفا و صمیمیت و خاطره یک روز دل انگیز ساعت 6 عصر به منازل خود مراجعت نمودند .
با تشکر از جناب مهندس فرج اسکندر زاده مسئول برنامه و اعضای صمیمی باشگاه کوهنوردی آذربایجان