Photo of(CHAMONIX) Vallorcine-puig Catogne-Tette de Balme-puig Arolette-refugi de Balme(suisse) Aeri Vallorcine Photo of(CHAMONIX) Vallorcine-puig Catogne-Tette de Balme-puig Arolette-refugi de Balme(suisse) Aeri Vallorcine Photo of(CHAMONIX) Vallorcine-puig Catogne-Tette de Balme-puig Arolette-refugi de Balme(suisse) Aeri Vallorcine

July 8, 2022
July 2022

near Plan de l'Envers, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

A la mateixa estacio de tren de Vallorcine,agafem el teleferic,que ens deixa a la cota 1938m salvant aixís uns 600m de desnivell. Seguirem la pista pasan
pel col de Posettes a 1997m.alt., seguim al cami fins trovar el telecadira de la Tete de Baume ,cal arribari per un corriol a la nostre esquerra deixant el cami per on caminem . Un cop a l'estacio del telecabina tenim el primer turo Catogne que marca la linea frontarera França/Suissa ,anem seguint la carena i amb un no res fem el petit cim de Tete de Balme alt. 2321m. i tot seguit el cim d'Arolette 2350m. Baixem per l'altre vesant on veiem una construccio,es el refugi de Col de Balme.(aqui he fet una llarga aturada,el dia, l'entorn be su valia) un cop fet el "ronso"segueixo tot agafant un corriol amb tanca per bestia, que ens deixa en una pista que segueixo fins l"estacio de teleferic pet tornar a baixar.

Espectacular recorregut, sencill, comoda i gens llarg o faixuc.