Photo ofCentelles-Morro de Porc-Sauva Negra-Castell de la Popa-Castell de Sant Martí-Centelles Photo ofCentelles-Morro de Porc-Sauva Negra-Castell de la Popa-Castell de Sant Martí-Centelles Photo ofCentelles-Morro de Porc-Sauva Negra-Castell de la Popa-Castell de Sant Martí-Centelles

7 hours
May 5, 2013
May 2013

•   4.3 3 Reviews

near Centelles, Catalunya (España)

La ruta comença prop de Can Vinyes.Ens vàrem adreçar direcció sud-oest pujant per l'esglaonada i arribant al Morro de porc on contemplarem el paisatge, passada la torre de ferro continuarem direcció sud-est passant pel corral de la Rovira i arribem al coll de Prims, seguirem el camí que baixa davant nostre i que s'adreça cap a Sauva Negra, arribant a una tanca de filat, seguirem el corriol que segueix pel costat de la tanca direcció Nord fins a trobar el camí de sota, on hi ha una porta per passar la tanca, uns metres més endavant direcció Oest trobarem la font de Sauva Negra. Continuant ruta Oest pel camí que puja cap a dalt arribarem a la Casanova del castell on trobarem el torrent i girarem direcció Sud fins arribar al Castell de la Popa. Tornarem a reprendre camí ara direcció Est cap a la balma d'en Roma, des de la balma i direcció Sud Est anirem fent camí passant per la Rovira de Cerdans i arribant el trencant on deixarem la pista i continuarem cap el castell de Sant Martí, on no varem poder entrar per que estar amb obres,però vàrem anar fins el mirador, a contemplar i gaudir de les vistes. Tornant enrere fins a trobar altra cop la pista forestal, i baixant direcció Nord passarem per la tosquera del Pujol fins arribar al punt on deixarem la pista per agafar un corriol que ens portarà fins la Rovira de baix, on continuarem camí arribant altra cop a can Vinyes de on varem sortir punt i final de la ruta.

Bauma d'en Roma

04-MAY-13 13:51:36 La Balma d'en Roma antigament L'Espluga Balarona Masia entre el any 1175 fins el segle XVII i de la qual queden algunes restes.

Castell de la Popa

Tosquera del Pujol

• Photo of iltrueno
    iltrueno Nov 1, 2019

Ruta espectacular i més ara que el bosc Sauva Negra llueix uns colors radiants, les fagedes mai decepcionen!

• Photo of jose luis corujo
    jose luis corujo Jul 20, 2020

muy buena ruta, interesante subida, lástima el mal estado de los castillos, gracias por compartir.

• Al_trail Aug 27, 2021

Preciosa! Moltes gràcies per compartir-la!